SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Friday

Alhamdulilah kami kekal bahagia.....


Alhamdulilah....genaplah 5 tahun usia perkahwinan kami..
syukur x terhingga....
dalam tempoh 5 tahun...
jarang sekali aku gaduh besar ngan hubby....
gaduh pun masa mula2 kawin je....
sbb baru nk tau kan perangai memasing....
hehehe...kl teringt balik...nk gelak pun ada....


sekarng ni kami masih ber2....
menanti kehadiran cahaya mata....
maybe lom ada rezeki buat kami....
aku reda kl itu kententuan Allah....


hari bahagia kami 12 Ogos 2006......
dgn sekali lafaz....
 sah aku telah menjadik seorang isteri....


yes...kami yg sentiasa digelar lovely couple....


Buat myhubby...
terima kasih menerima diri ini seadanye...
terima kasih kerana senang melayan kerenah diri ini....
terima kasih kerana memberi sokongan ketika diri ini gundah....
terima kasih atas segalanye.....


HAPPY ANNIVERSARY KE-5






Thursday

....dan CINTA pun tersenyum....

ni bukan apa2an seh...
cuma mau bilang aku sedang baca buku 
Indo Malaysia....hehehe....
baru start baca...x fahm aku bahsa indon...



aku bg sinopsis cite buku ni yer...
mcm best je....



"Ervan....ini matahari pagi, bagus sebagai vitamin D yang penting untuk kekuatan tulang. Kamu tahu kenapa kamu x tahan dgn cahaya matahari walaupn sedikit? itu kerana kamu adalah org yag berambut keperangan asli dan kulit berwarna putih. Orng yang paling tahan terasa radiasi matahari adalah org yg berkulit gelap. Semakin gelap semakin terlindung dari sinar matahari. Tapi kamu, putih mcm cicak! Manalah nak tahan cahaya matahari!

"What?" Ervan terpekik. " Kamu bilang aku spt cecak?!" Ervan merengus dgn mata terpeletot ke arah Surihani. Kl tadi Surihani mengatainya sbg mannequin, skrang sbg cicak pula! Eeei...! Ervan bergedi geli.

"iya cicak..ck....ck....ck...." bls surihani sambil menggayakan bunyi cicak. Sengaja mahu menghangtkan hati Ervan. Tanpa mahu menunggu rekasi Ervan, Surihani meneruskan melangkah.

"kurang ajar kamu! Dasar cewek jutek! cuek!" maki Ervan dengan bengang.



ok Selamat membeli dan membaca.....



BuKa PuAsA ngan BiskUt rAyA...

Assalammualaikum....
dah naik sawang dah aku punya blog ni....
hari ni dah puasa yg ke 11....
alhamdulilah...dpt menjalani ibadah puasa dgn jayanye...
yg paling penting dapat merasai puasa dgn sebetulnye....
maksud aku tidaklah aku jalani hanya menahan lapo dan dahaga saje....


Semalam aku bebuka ngan nasi tomato, 
kuih dua bijik.....lps tu aku oder biskut Choc Almd Cooks...
lom bawak ke raya aku dah ngap masuk dalam pert....



opismate aku yg jual...
sedap giler...mula2 mmg rasa x nk beli...
sbb x rasa kan....tp aku tau kawan aku ni mmg pandai msk..
so belilah jugak, supprtkan....




mmg sedap dan rangup...sahur ni pun aku mkan biskut ni...
dan skrang terasa haus...sbb kl mkn biskut mcm ni...
kena minum air masak ngan bnyk...
aku dah minum 2 gelas air pun...terasa haus lg...
lom azan subuh lagi ni....
huhuhu...x pe, dugaan kan...zikir bnyk2....
tulah paling mujarab.....




Friday

Knp Erk?





KENAPA ERK AKU X LEH KOMEN BLOG KOORANG!!!!!!