SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Thursday

RuMaH UOLS dah BANCI


Assalammualaikum...
pepagi, tunggu enjin kete panas...
sempat lagi aku snap gambar kad bawah ni...

ni bukti yang menandakan umah aku,
orang banci dah datang...
lege seh...maklumlah masa orang banci datang...
kebetulan lak myhubby mmg cuti...
syukur alhamdulilah....x delah aku kena duk tepi pagar
kena menjawab segala soalan yang ditanya....
x pun mmg sah aku x keluar umah...takut...huhuhu...

lama gak aku rasa myhub duk kat luar...
dekat 15 minit, yerke...lupa lak...
tp lama lah gak...sbb myhub kata banyak soalan
tentang dalam isi rumah...ada ke x? seperti..
aircond, microwv, kipas, televisyen, dan mcm2 lagilah...
gaji ko laki bini pun akan ditanya....
pembanci ni dtg umah aku 30 Julai 2010...
datang malam yer...maklumlah siang kan koje...




dah siap banci, abang tu pesan...
abang jangn lupa tampal kad tu...
kan ada orang datang lagi ketuk umah...
wah cpt2 myhub buat...kan x pasal2
ada orang dtg ketuk umah lg sekali masa dia x de...


No comments: