SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Monday

NaSi AyAm PeNyEk

Hari Ahad, aku mmg x de mood lagi nk masak...
so truz ajak myhubby makan luar...
myhub mmg susah nk beri cadangan tempat makan...
asyik aku je...aku senangje gi mana tempat yg mana aku nk makan...


aku dah lama x makan nasi ayam penyek...
mulanye cadang nk makan kat LC Katering....
aku nak makan pecel lele....

tp bila difikirkan aku dah lama x makan
nasi ayam penyek kat Restoran ZZ...
truz ajak myhub kt sana....


cheekong sejuk myhubby...
sekarang ni gi makan je mintak cheekong sejuk...
selagi x muak selagi tu minum

 
aku limau suam je...
selsema masa ni...padahal baru je sapu lantai kat dapur..
truz dihinggapi jngkitan....




nilah nasi ayam penyek...
kat sini aku suka gi sbb ayam, tempe dan tahu memuaskan hati aku..
kat tempat lain..alahai mmg nak untung je...
yang lg best sambalnye bnyk...
tp kali sambalnye x berapa pedas...
kalau pedas lagi um....x best kalau air bulu hidung x keluar...
x mencabarkan...hehehe...selekeh aku ni....


nasi putih dan sup...nasi nye pun bnyk...
kalau tmpat lain aku makan hbs...
kat sini mmg x leh hbs...


 
erk...alhamdulilah kenyang...

No comments: