SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Sunday

DaH LaMa x MaKaN

ni adalah cite ptang Jumaat....
disebabkan pert masih kenyang...
dan makan petang adalah wajib....
jadik kite carik menu yg lite2 jelah.....hehehe..
maksudnye x yah mkan yg bert sangt lah....



sblum sampai Plaza Larkin ni....
hubby tanya nk mkan apa....
tekak aku mmg dah lama ngidam nk mkn kacang pool....

Aku: syg kenyang ke lapo...
hubby: kenyang...
Aku: Tadi makan apa (merujuk mkn waktu lunch)....
Hubby: Makan Lontong...
Aku: Kenyang x?...
Hubby: Kenyang.....

sampai sana aku oder satuje utk aku...

Hubby: knp satu?
Aku: Lah nk ke? ingtkan diet....hehehe....




Minumlak ngan teh tarik Kaw punye...
terbaik.....



Jemput makan....sodap tau....nk rasa...
ada kat Plaza Larkin....


lps makan gi kg melayu...umah mentua....
hantar barang sikit....
jap je jumpa...mak dan abah nk gi hospital....
tgk abang ipar sakit kat HSA.....


anak abg ipar aku no.3....cetet...
aku sampai je....truz tanya ayah mana....
aku jawab kat hospital....
sian aku tgk, rindu kat ayah dia...

No comments: