SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Thursday

DaTinG

sbb apa aku ckp dating...sbb mcm dah lama, biler balik keje gi jenjalan.... hehehe...kl dulu b4 kawin, hari2 nk keluar dating, almaklumlah x leh nk peluk cium...lainlah skrang dh sah....nk balik umah je, nk jalan pun rasa malas..... lagipun ada tujuan aku nk gi dating, sbb nak cari hadiah untuk adik aku, lps tu lak, en azizan (x bos aku)  suh belikan hadiah kawin utk adik aku...maklumlah umah famili aku jauh...jadik kirim hadiah jelah...apa2pun tima kasih banyk yer en jijan, mcmlah en jijan baca blog aku...hehehe....




sian myhubby, hari ni aku x belikan sarapn... lapo jadiknye...aku yg sarapan pagije pun dah lapo balik...dating kat Jusco, cari kedai makan...makan ngan kenyang, lps tu tergesa2 cari hadiah, sbb masa amt pendek, masuk maghrib cpt, td smpai umah ngam2 dah kul 8, kelam kabut solat maghrib....ok lo nk tgk cite korea lah...




No comments: