SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Saturday

NgeDaTe TaHuN BaRu

Assalammualaikum...selamat pagi sabtu....baru lps basuh kain, dan sarapan....sempt jugak masak sambal tumis makan ngan roti canai segera,  nyummy...sedap...5 keping aku masak....aku mkan x smpi 2 keping, so hubbylah kene hbskan smpai nk muntah rasanye.....hehehe....


semalam aku gi ngedate, ikutkan perancangan adik aku sorang si ain ni yg rancang, tp x dapat join sekali, sbb demam....so kite tetap truskan jugak....just mkn2jekan....sesi luahan rasa....tuje...sesekali melepakkan.....


shidah dan kak ina...shidah yg pada mulanye x nk join sekali, sbb sakit pert, dan paling dia takut aku dan kak ina window shoping...mmg berat bontot budak ni...kiteorang ckp kl x nk jalan, ko merangkak...hehehe...last2 gi gak, sbb ckp gi makan je...x jenjalan pun....


umu yg masih belum keje....dan masih belajar lagi....
insyaallah mst ada rezeki utk dpt keje....



kak roha dan anaknye.....


tekak rasa nk mkn mee goreng, tp sedap lagi kat kopitiam dangalah....


chicken chop pilihan shidah dan kak roha....


yang ni lak kak ina punye...



yg paling kesian umunye, kitorang dah hbs, baru umu punya sampai, rupanye salah masuk bahan, umu nk ayam, dia gi masak daging, terpaksalah tunggu lama sikit....






sbelum tu kiteorang dah ngedate dulu, tp x ingtlah bile hujung tahun ke awal tahn, tp mcm rasa hujung tahun hari tu, si ain ajak jumpa...perjumpaan kat jusco bukit indah di old town kopitiam....





 kami bertigaje....ain, kak ina dan aku....


 aku pilih mehon tomyam, tp dia punya pedas, mak ai, mmg x leh makan...
aku makan isije....


ni kak ina pilihan,,,x tau lah apa namanye...dia mmg suka sup2 mcm ni...aku kuranglah nk makan sup2 ni...x pedas, tp bagi yg pedas x leh makan lak....hahaha....

ain lak lupa nk snap gambarnye....makan nasi ayam, pun lambt siap, sbb masak dalm tembikar, kiteorang dh hbs mkn, dia baru nk mula makan...




No comments: