SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Tuesday

Bermulanya Acara Sukan-part 3

Yeh acara yg dinantikan oleh budak2...
dan termasuklah ibu bapaye...
acara aku yg pertama gi cari makan....
lapo tgk adik2 ni lps senam berirama....
sbb apa aku lapo? sbb pg tadi aku mkn kuihje....
mmg lah lapor...jam dah dkt kul 11....



acara yang pertama....masukkan bola dalam beg...
kacangje ni....bg makcik2 seperti antie erin ni mmg kacang....

1, 2 , 3 mula...pungut bola tu....
masukkan smua dalam beg....rasanye  acara utkj budak
4 dan 5 tahun....tkut2 nk masukkan bola dalam beg...


larian maraton....
dari 4 tahun ~ 6 tahun...
aku snap dari jauh je...
panas nk trun....


ni acara untuk ibubapa....
acara ni untuk bapa dan anak....
pusing kertas manilakad....ikut irama lagu...
sampai lah kertas tu jadik kecik....
muat2 utk sblah kaki...
sapa anak yg tembam....
bapanye x larat nk dukung....


ni acara untuk mak dan ayah...
guna kertas tisu...
balut badan mak....sapa yg paling kreatif...
dialah menang....

Hantaran Kawin E-Wa


Ni adalah cite lama...baru dikeluarkan....
saje perapkan....kasi lg sedap...hehehe...
padahal sikap M yg bermaharajalela....



Majlis Kawin ni dah 2 minggu lps berlalu...
berlangsung 9hb di umah pempuan...
10hb kat umah lelaki....

Selamat Pengantin Baru untuk E-wa dan E-wan...
moga sentiasa sabar dalam melayari alam umah tangga...
dan bahagia hingga akhir hayat...
buat anak ramai2 yer....
mcm lah si E-wa ni baca blog aku...
x kisahlahkan.....


So n3 ni aku paparkan hantaran dari pihak pempuan...
dari pihak lelaki, aku x nk tunjukkan...
agk mengecewakan....sakit hati aku...
walaupun e-wa ni jiran akuje...
aku sedih tgk...

hantaran ni Nani yg buat....jiran sblh umah aku je....
yg e-wa ni...jiran selang sebuah umah...
tema warna utuk hantaran biru


buah-buahan....nani mmg kreatif...
cantik tgk dia buat....



tuala....ni pun cantik...kl suh aku buat...
mmg hampeh lah aku x reti...
sbb aku mmg x kreatif...



baju....




coklat...nmpak x huruf A beralih...
x dapek nk botulkan lagi....




al-Quran dan sejadah....



kek hantaran lbh kurang mcm ni...
ni kek masa acara potong kek....



minyak wangi dan dompet...



kain pelekat....



sireh junjung...mmg cantik...



gambar tuan blog harus ada yer...
jadiklah pegang satu hantaran...
sbb geram tgk merpati 2 ekor kat bakul tu...




next n3...suasana majlis di umah pengantin..... 

Monday

SeNaM BeRiRaMa- part 2

mmg cayolah adik2 ni....
baru berumur 5 & 6 tahun....maybe ada yg 4 tahun.....
tp nmpak lincah di atas padang.....
syabaslah wat cikgu2 tadika....
x jemu mendidik anak2 kecil ni.....

Layanz...gambar...

















Sunday

DaH LaMa x MaKaN

ni adalah cite ptang Jumaat....
disebabkan pert masih kenyang...
dan makan petang adalah wajib....
jadik kite carik menu yg lite2 jelah.....hehehe..
maksudnye x yah mkan yg bert sangt lah....



sblum sampai Plaza Larkin ni....
hubby tanya nk mkan apa....
tekak aku mmg dah lama ngidam nk mkn kacang pool....

Aku: syg kenyang ke lapo...
hubby: kenyang...
Aku: Tadi makan apa (merujuk mkn waktu lunch)....
Hubby: Makan Lontong...
Aku: Kenyang x?...
Hubby: Kenyang.....

sampai sana aku oder satuje utk aku...

Hubby: knp satu?
Aku: Lah nk ke? ingtkan diet....hehehe....




Minumlak ngan teh tarik Kaw punye...
terbaik.....



Jemput makan....sodap tau....nk rasa...
ada kat Plaza Larkin....


lps makan gi kg melayu...umah mentua....
hantar barang sikit....
jap je jumpa...mak dan abah nk gi hospital....
tgk abang ipar sakit kat HSA.....


anak abg ipar aku no.3....cetet...
aku sampai je....truz tanya ayah mana....
aku jawab kat hospital....
sian aku tgk, rindu kat ayah dia...