SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Wednesday

cite disebalik

masa nak gi keje aku singgah kat taman nak beli kuih.....ada xcident kat depan taman....empat2 tayar kat atas....tp x nampk lak orgnye...




Ni makan tengahari.....
yaty yg punya........ aku jamah sikit je....diet....he3....
x lah pagi td aku dh mkn nasi msh kenyang lagi.....bilalah nak kurus ni...
ko asyik ajak akak mkn je!!!!!!!





Petang x tau nak makan apa....ajak myhub gi Perling Mall...
apalagi nampk x.....
yang huruf m tu.....
Myhub sabar menanti......aku pusing2 cari pelembab....
tu lah keje org pempuan kan
masa aku pusing2 nampk lah pelakon ni....cerite petang tu......CINTA BALQIS......
orgnye x delah besar sngt pun....kurus tinggi....(kl aku dlm tv lg besar gedabak agaknye......huhuhu bilalh nak kurus ni....)pakai tudung.....x pakai make-up pun....yg pasti suara dia tu sejibik dalm tv sama ngan live.....cepat2 aku panggil myhub suh tgk....myhub ckp husband dia pun pelakon gak.....pelakon singapore....aku mana kenal....kat n.sembilan mana ada siaran suria oi.....skrg pun bkn tgk sngt cite tv suria.....x minatlah.....he3

Nilah makanan petang kami.......jgn amalkan selalu ye.....
burger prsprty......huhuhu.....pedas......mkn ulam air......skrg ni pert aku berbunyi2 x leh mkn kentang goreng.....ANGIN........






No comments: