SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Tuesday

Sukan HQ Club




N3 ni dh lama...baru teringt nk kongsi.....memandangkan aku x leh tido....uploudlh apa yg patut....

Tarikh : 7 November 2009 (Sabtu)


Tempat : Hutan Bandar Mutiara Rini...ye ke? bantailah tp mmg kat Mutiara Rini, JB


Perkara : Perlawanan antara 4 buah rumah....umah, kuning, merah, biru dan hijau


Pemenang : 1. Umah Biru 2. Hijau 3. Kuning 4. Merah



ko tgk...mambang kuning pasti ngetop.....



sebelum memulakan pertandingan kenalah aerobik dulu...

mmg best....berpeluh2 aku....maklumlah mmg aku ni jenis org x bersenam...

bllah nk taubat ye...dh sakit baru tau nnti....


aku dah bersiap sedia.....


haqq pun ada.......


pening beb nk pikir strategik yg seterusnye...
dh lah semua permainan aku join...
maklumlah umah kuning x cukup org...



memberi kata2 semangt kat group kaum adam.....



ko tgk aku menonggeng ....







banyak lagi gmbar tp mls nk uploud....hbs game dlm kul 1 tghari...
ok lah kan.....cepat gak...


tgh tunggu pengumuman umah mana yg menang...

tiba2 ada budak kecik ni datang kat aku.... x takut org ni....

rupa2 nye dia nk main............



-


-

-


-


-

botol twitter aku....he3....ni anak kak annor....hadif namanye...
comel...putih melepak...silalah klik ye cheekong sejuk

No comments: