SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Monday

JPAM

Ko org ahli JPAM(Jabatan Pertahanan Awam Malaysia) x.....?
dulu dikenali sebagai JPA3....
aku x ahli pun....tp saje
nk bercerita, mcm aku ahli JPAMje kan....

aku nk kongsi gambar masa kawan2 opis aku masuk jpa3....
aku cuma sebagai mc je ketika majlis tamat latihan...
tp kena pakai gak baju jpa3 ni.....
majlis ni berlangsung 20 September 2005....lama dh kan...
masuk baris, yang terlibat kebanyakkan dari ibu pejabat KPYPJ


ikrar dari anggota JPA3


tamatlah sudah latihan



peserta wanita 6 org je x termasuk aku ye....aku ni menyibuk je bergambar
dari kiri Pn. Mardziah, Pn.Idayu, Pn.Norhayati, Pn. Erin (bkn ahli), Pn. Mazuin dan Cik Azimah),
ada lagi sorang dia x pakai baju JPA3, Pn. Zaidah




Gambar kenangan bersama Pengarah JPA3, Tn. Othman




Segak bergaya dan Smart




aku dan awien....cun x....

kenangan ni, walaupun bukan ahli



No comments: