SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Monday

Mak ai ngatuknye.....


Hari ni kawan opis wat umah terbuka..10q kak shikin, yang pakai tudung biru tu, tp.... 
mmg nak taiplah, kl aku x bangun, maun aku x balik umah terlajak tido ni... mak ai, ngantuk betul...ni pun rasa dh sakit kepala tahan ngantuk...padahal aku dah lelap jap tadi, siap mimpi...nak gi open house umah sapa lak..hehehe...ok aku tipu yer...

insyaallah kl tiada halangan apa2, aku pose ganti lagi...ada 3 ari lagi...uish, senang wat awal2..raya makin lama makin cpt...

Hari sabtu ahad lps, aku beraya ke Batu Pahat ~ Nilai ~ Seremban ~ Jelai ~ Tangkak ~ Balik semula ke JB...

Gerak ke batu pahat jam 7.20 pagi, ngum2 smpai2 kul 8.30pagi...sarapan umah SIL, terus gerak ke Nilai, gi sana nak cuci mata...tp x de maknenye, cnfrm nk perhabiskan duit...

walaupun aku orang n9, sumpah ni baru kali ke-2 aku gi, ni pun mak dan abah nak beli karpet kat sana...aku pun tumpang sekaki beli frame Allah Muhamad dan surah yassin...murah betul 3 frame baru RM58...lps tu berkenan tul ngan karpet warna biru...mentang2 taun dpn dah rancang nak tema biru....hehehe....insyaallah ada rezeki lbh aku nk karpet tu....

lps dh dpt yg dingini gerak ke umah bakal besan IL...kat seremban...Panchor, eh betulke, dekat ngan Paroi....kl gi lagi sekali cnfrm x jumpa....hahahah....lunch kat sana...mmg terbaik mknn yang dihidangkan, ada ikan tenggiri masak lemak, bawal 3 rasa, tempe ngan petaigoreng,  mcm2 adalah...smpai aku dan hubby tersandar kekenyangan...siap makcik dan pakcik suh tido umah...alamak ai, mstilah den refer nak balik Jolai, umah family den....lain kali yor....

kul 3 lbh gerak balik Jolai...jaja dan  tunang pun ikut sekali, makabah tido jelai, jaja dan tunang malam balik semula ke Seremban, sbb ari Ahad, tunangnya nak hantar balik Shah Alam...kelas dh mulakan...lama betul jaja cuti dkt 3 minggu rasanye..

Hari ahad singgah tangkak lak...tg2 kain, rembat kain pasang baju melayu utuk myhubby, awal x aku belikan...bijak kan...bajet perbelanjaan taun dpn...senang aku beli awal2...minggu ni aku nak bali Kota Tinggi, nak tempah trus baju melayu kat my cousin...sbb cntik dan kemas my cousin buat...


oklo...bile idea dtg, mcm2 nak taip...nak gi solat jap b4 balik...



3 comments:

eMMe said...

rajin Erienz update di lewat petang ni, mujur Me ade lagi kat opis, dok ushar blog2 ni, hehehe... waiting for my Husband yg masih ade keje katanye... hurm... Me pun de keje, tapi malas tol nak hadap... ngeeeee~
balik umah nnt rehat tau...rienz..

erienz said...

ala emme, sbb x nak layan ngantuk tu yg update...kl x, cnfrm smbung tido smntara nk tunggu kul 5...hehehe...

Dilla Ady said...

sempat terlelap kejap tadi..huhu..

dilla pun tgh kumpul2 bajet tuk raye tahun depan..mmg slalunye beli awal..tahun ni harap2 cukup la bajet nk beli langsir skali..