SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Thursday

HaRi PeRtaMa Di PKPI




Dalam kul 4.30 jurulatih mengarahkan peserta ke tepi laut utuk aktiviti seterusnya



Nadia posing dibelakang peserta kursus
Cantik x ...gambar ni sedi yang tolong snap

En.Musa, jurulatih PKPI sedang memerhati peserta buat istana pasir


Kumpulan 3



..........aku sampai di PKPI (PuSAT Kecemerlangan & Pembangunan Insan) pada 4.15pm....keadaan cuaca yang x menentu, kejap hujan kejap panas......aku dengan keadaan x berapa merelakan hati tabah menjalankan tugas...sebenarnya teringt MyHub....baru satu hari....peserta ni nak dekat sebulan duk kat sini.....ha3..tp x pe nasib baik ada adik aku yang sanggup meneman aku bertugas...bukan apa ooo takut....maklumlah penginapan kat tepi hutan dan berdepan ngan laut.....




A Frame....




Nilah tempat tinggal aku......Danga VIP ......orang tertentu je yang boleh duk sini...
aku ni VIPke? Ha3...jgn mare ye BOS....



























No comments: