SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Wednesday

KeRjA

Aku: Syg...hari ni x yah kejelah
Myhub: Keje
Aku: Ala....x yahlah...hari ni je rin ada kat umah...esk dh x de...

Rezabnye.....MyHub x keje....lompat kegembiraan....

He....he...he....jahat aku suruh laki aku x yah keje malam ni...
Yelah...nnti dia balik keje aku dh tido...x sempat nk bermanja2...jangan geli lak ye ha3
Ni pun laki aku dh tido...hish3...pantang baring mst tido....

So...hr ni aku pun mask mee untuk mkn ptg aku dan MyHub....lupa plk nk snap td
selalunya aku beli je....x sempat beb nk msk. Jdk aku ngan rajin nye memask yg paling simple...mee goreng dan goreng ayam.....nk masak nasi pg td dh mkn sota nasi......tq mami belikan dan papa belanja...tq papa....
Konyang botul...senak perut aku dan MyHub....

No comments: