SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Thursday

Majlis Pertunangan Adik - part 2

Assalammualaikum...smbung lagi....lupa nak bagi tau adik aku bertunang pada hari sabtu 14 Disember 2013. Alhamdulilah cuaca amat baik...panasje....malam baru ujan, itupun kejapje...masa perbincangan aku x dgr, sbb dalam bilik, adik masih dimakeup lagi...tetiba rombongan belah lelaki nak dtg awal kul 12.30, nasiblah...kene tunggu adik aku siap...

 rombongan belah lelaki..
 
 
 jiran tetangga smua masuk...
meriahkan majlis....
 
 
 adik aku yg no.2 makeupkan...
 
 
 bakal mak mentua adik aku...
 
 
 mak aku sarungkan cincin kat bakal menantu...
 
 
 amboi besar betul adik aku ni....2 tahun ikat hidup...
adik aku ni tgh praktikal kat jabatan pernerbangan Malaysia...
yerke mcm tu...x kisahlah...lps tu sila keje yer....
dh nak kawinkan...
 
 
nasib baik ada gambar aku...
b4 kamera aku kehabisan bateri...
 
 
 
 
 


No comments: