SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Tuesday

Assalammualaikum...

Alahi mud utk berblogging ke laut oi, ditambah skrang kat opis dh disekat, kat umah malaslah nk bukak laptop, huhuhu, nk citer perkembangan anak pun dah x ingt...x blh nak jadik rujukan dah...

now my princess dah masuk 8 bulan, lom pandai merangkak, x pandai duduk lagi, laju menyiarap menyelar, eh betulke aku punye bahasa, dh lama sangat tidak bercerita, terus rasa macam tidak tau nak cerite pe...berbalik my honey ni, si adra sayang...mcam tidak percaya dah membesar dengan jayanya, selama 6 bulan ni sudah 4 kali adra demam selsema, mula2 awal  masuk 2 bulan, lps tu masuk 6 bulan, masa 7 bulan n sekrang 8 bulan, dah nak masuk seminggu lbh selsema masih x baik2, mana x baiknye makan ubat waktu malam je...hehehe...demam japje, lps makan ubat oklah...x pelah adra...asal makan on...gigi pun dah tumbuh 2 batang, berat sekarang 8 bulan 9.6kg, 8 bulan 8.8kg, 7 bulan 7.7kg, 6 bulan 7.2kg, 5 bulan dah x ingt, kene refer bukulah...hehehe...

masa ni adra 4 bulan, mama pun kurus je...hehehe...jangan Tanya sekarang, berat naik macam dipampam, sapa suh cakap aku kurus, so akan makan ngan banyaknye...cover balik pengurangan berat badan...lpas tu nyesal gemuk balik...

alolo, sejibik muka papa, x pelah sejuk ngan papa, papa pun sayang ngan awak lebih Nampak, ayat cemburu kat anak sendiri...yerlah dkt 8 taun ber2, hehehe...yag pasti mama n papa mmg sayang awak ketat2...
 
 



setiap masa rindu ngan adra...kl mama n papa berkemampuan, mmg mama nak jaga kamu sayang, biar kamu membesar depan mata...tp apakan daya mama n papa kene cari rezeki untuk kamu gak...terima kasih tidak terhingga untuk keluarga mentua kerana sanggup menjaga cucu sorang ni, walaupun rasa menyusahkan MIL, tp b4 aku bersalin mak n abah mintak nak jaga...ikut aku mmg hantar neseri lah nak...walaupun macm2 skrang berlaku di neseri...alhamdulilah syukur....
 
 
ok nanti smbung lagi...x do idea dah...padahal banyak nak cite...

3 comments:

eMMe said...

Wa'alaikumussalam Erienz, Adra Chak! jap je Adra dah 8 bulan, Alhamdulillah...
tgk tu semangat nye Adra, moga sentiasa ceria bahagia kalian bertiga... Adra kamu sgt comel cam ibu ayah kamu juga... cepat2 besar Adra, leh ajak ibu ayah jenjalan... hehehee... rezeki Erienz akhirnya... masa tu cepat sungguh berlalu, rasa cam baru semalam Erienz mengandung, tup2! dah bersalin kan Adra bam bam boom!!! eeee...aunty geram la..taktau bile la dpt jumpe...

erienz said...

terima kasih mama airis n eryna, nnti balik umah atok kat jelai blh kite jumpa yer...

terima kasih yunk, rezeki Allah, syukur diberi peluang untuk menjadi seorang ibu, pinjamkan adra untuk kami...syukurrrrr.....

hailey said...

Hi, Great information! Would you please consider sharing my link to your readers? Please email me back at haileyxhailey gmail.com.

Thanks!
Hailey