SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Thursday

Lamanye menyepi...

aSSalammualaikum...
ayat biasakan, bile lama x berupdate blog ni...
dah bersawang nmpknye...walaupun x smpi seminggu aku x update...
bnyk benda nk dikongsikan...xspecially majlis kat opis aku ni...


hari ni kami ada majlis amanat tahun baru...
dan anugerah khidmat cemerlang utk staf...
insyaallah, malam ni kl tiada halangan aku update lagi...
kepala ni tgh peninglak...
dahlah baru je baik dari demam...


husben pn baru baik demam, sian laki aku...
mc hari selasa...tp husben aku ni kuat....
makan ubat soknye dah kebah....
aku lak, x sesuai ngan ubtnye...
lom tentu baik....bnyk cekadak kan....
tp sbnarnye umur dh meningkat...
penyakit pn mcm2 dtg...
harap x sakit / demam lagi lah....















No comments: