SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Thursday

x sihat lagi....

Assalammualaikum....bile umur nk masuk 3 series ni, mcm2 pnyakit lak datang...tp x pelah, tu tandanye Allah menghapuskan dosa2 kecil hambamu ini...
skrang ni aku berada di umah, cuti rehat....ingtkan ptg ni nk gi klinik ambik mc...dari hari isnin aku dh stat demam hinggalah hari ni, masih blum kebah sangt...harap esk aku dah leh keje...ubt pun dah nk hbs aku telan...knp erk...aku rasa dari tahun lps, aku sll sangt demam...orang ckp kl berulang2 demam ni ada penyakit lain...eh minta dijauhkan lah....

hari smlm aku datang keje pun, aku tido je...muka pun bengkak semacam...muntah2 lagi...aduh hi...patutnye dah sihat...makin teruklak jadiknye...doakan aku cpt sembuh yer kenkawan...

5 comments:

atty's said...

getwell soon.jgn lupa makan ubat tau!

si tuan putri kiUt said...

semoga cepat sembuh ye..... sakit masuk thn baru tu

chinta... said...

alololo..ciannye kak erienz..berehat byak2 tau..semoga kak erienz cepat sembuh ye dear..

eMMe said...

jgn jgn demam nak dpt baby, opsss~ moga masin mulut saya ni, ape pun, Erienz, cepat sembuh, leh gi jalan2 cari makan, heeee~

Nur Farizan dot Blogspot said...

selamat ulang tahun kelahiran buat Puan Erin :)