SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Saturday

Mana ko pergai ha!!!!!!!

Assalammualaikum...salam pagi sabtu...bersua kembali kite setelah 3 bulan hilang tanpa berita....hehehe....poyolah sngt....x de ke mana2 pun....masih wat terjah kat blog koorang...cuma jarang nk bg komen...aku mmg nak berblogging...tp masalahnye kat opis x leh nak wat...mcm kene sekat gitu...nak wat kat tab...terkial2 nak taip menci tau...lps tu x leh nk masuk gambar lak tu...ni pun disebbkan kerajinan melanda...snggup keluarkan sim masuk kat moderm....wat kat laptop...rasanye dah lbh 3 bulan aku x taip kat red lappy aku ni...bnyak nak dikongsikan oi...oklah...aku nk transfer gambar dari hp ke laptop...aku rajin nanti aku update....



hi awak semua!!!! sy cuba merajinkan diri utk update....

No comments: