SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Sunday

SeLaMaT ULaNg TaHuN SaYaNg


Tahun ni lah paling x best...coz, 
tarikh tu aku kene gi kursus di Kuala Lumpur...
tp x pe, gi kursus pun enjoy...
balik kursus leh celebrate...

kek kat ats tu sumbangan kawan opis hubby...
adalah hubby bawak balik...kek choclate starbery...dap...
bnyklak tu...konyang makan...
dah x mau mkn kek SR lagi...muak doh....




selamat ari lahir sayang...tahun rahsia...
hehehe...ala dh tua dah laki aku ni...
3 series...pun sama ngan aku...
moga tahun ni memberi kesihatan yang baik...
rezeki yg lebh...dan sentiasa dalam lindungan Allah SWT...
asyik sama je kan wish...hehehe...
tetiba x de idea nk ucap...hahaha...
apa2 pun LOVE U So MUCH SAYANG!!!!...




nilah present dari aku...
nak t-shirt...leh wat raya terus...
jimatttt....

ni x pasal2 aku kena cari baju raya warna kuning ni...
huhuhu....

28 April 2012


No comments: