SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Friday

Antara Percutian Yg Paling Best

Pejam celik dah smpai ari ahad, japnye rasa, x puas rasanye bercuti di sabah, ditambah bnyk tempat yg x dapat dilawati, insyaallah ada rezeki lagi, akan ke sini lagi...mmg  xdpt dinafikan family day opis myhubby kali ni mmg yg terbaik...sbb bercuti jauhkan...seblum ni a famosa melaka, langkawi, desaru dan kuantan...tahun ni x tau lagi ke mana...

ni adalah n3 terakhir vacation 2 sabah...gile sayu rasanye...sbb mcm x caya leh smpai sni...aku ni bukan jenis orang yg senang nk bercuti ke mana2 leh gerak sendiri ngan hubby...kl nak gi jenjaln mst ngan family...kl x, mmg idaklah...mcm x cnfident nak redah...blh gitu...perancanganje lbh nk ke situ sini, lps tu ilek...duk umahje...


 bekpes pada pagi tu, 


kiteorang  check out dalam kul 8.30pg...
tp kul 7.30 aku dan hubby keluar dr bilik...
rupa2nye ramai dah tunggu kat bawah...
masa bekpes diorang dh angkut barang siap2...
jadik aku laki bini antara orang2 last checkout...
huhuhu...dh lah lembap, nak cek bilik dulu...


b4 ke airport, pemandu pelancong bawak kiterorang 
beli barang di pasar filipin...nasib baik dah beli dulu...
idoklah kelam kabut...disbbkan barang smua dh beli...
aku dan hubby orang terawal naik bas....



 alahi, x de rezeki nak jumpa awakkan....

destinasi ke 2...cocoa boutique...


kat sni aku x beli pun...sebagai kenangan kene gak snap gambar...
walaupn x bg guna kamera...aku guna hp...



mahalnye coklat...
x pelah, aku tuntut kat hubby beli coklat berlyn kat jusco..
puas hati makan...murah pun murah....




antara group yg terawal bertolak...jam 3.20 ptg...
selamat tinggal Kota Kinabalu, Sabah...sodeh....

jam 5.00 smpai LCCT...tunggu bas nak balik JB...
 singgah gak perhentian seremban...solat & makan..
smpai opis jam 1.00pagi....
gile slow bas ni bawak...
bas yg no.2 yg bertolak jam 8 lbh 
smpai kul 1.30 pagi...
esknye aku cuti hingga krimes...

tamatlah sudah cerita ke sabah...
mcmlah ramai no baca kat blog aku ni...






4 comments:

Belinda Adzmi Ibu Ilhamny said...

tahun nih mcm terbyg nak g sabah, tak penah gi lg... menarik tak ek..?? nak tgk gunung..

yatd said...

bestnye jln2...

jom ke shanghai...

tenku butang said...

done follow sini.. jom follow n singgah blog teman.. heee.. http://tengkubutang.blogspot.com/

klu minat kucen leh follow blog ni jugak.. =)
http://kucenkucenbelog.blogspot.com/

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

dah sampai sabah dah? kina pun nak pergi jugak. tapi bulan 9...tengah menghitung hari ni!!!