SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Thursday

AnaK BuAh KeSaYaNgaN

Tgk folder kat aku punya PC ni tgk ada gambar ank buah aku ni...blh lah buat bahan utk blog aku kan....lagipun hari ni bos x de ke KL...tu yg harus ambik kesemptan....hehehe....ada orang jeles x, mest adanya, mana leh tgk orang senangkan...


 aku nmpak gemuksss...masa ni ptg lps balik keje aku singgah umah mak...tgk diorang tgh main kat taman....so join sekali...


 si cetat yang bermata besar...dari kecik lagi aku geram ok...mata dia bulat dan besar....


 MIL jaga diorang ni sejak kecil lg..hingga la ni dah sekolah rendah....yang pempuan tu anak SIL, hany namanye dan lelaki 3 orang tu anak BIL...ada lagi sorang anak abg..tp orang jaga...kat situ2 jugak...kl aku dtg sana, kenkadang aku gi ambik bby...


 ni masa puasa tahun lps, FIL & BIL datang umah betulkan singki kat umah aku...nk buatkn  air puasalak...tp si abangje yag puasa....aiman, gmbar tgh tu...yg adiknye si koe x pose...patutlah badan ko x susut2 dik...


 see..suka matanye...lps tu ngan rambutnye, smpai panjang bapak dia x potongkan, mcm gegirlpun ada gak rupa si cetat ni...



mereka ni adik beradik tau...tp muka x sama langsung...yang kecik tu panggil bby...tp kl aku datang senyap je...susah nk dgr suara dia...tp kl bapak dia dah balik barulah dpt dgr suara dia...


 bby yg comel dan pemalu ngan cik erinnye....



3 comments:

eMMe said...

bos saya pun takde!
yeay~~
meh kite tgk sape jeles sape, hehehe...

Rienz, nape tak ikut bos gi KL, leh jumpe, suh bos drop rienz kat putrajaya, hehehehe....

erienz said...

aduhi emme, rin mmg x suka nk follow bos..dia ajak gak...tp x nk ikut...next timelah kl ke Putrajaya...insyaallah kite akan jumpa...

eMMe said...

takpe2...saje je...Me faham, kalo gi dgn bos tau je la... mane leh sesuka hati je, baik kite2 je kan..senang.. bebas skit..