SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Friday

Nasi Lemak Lunch...

Semalam punye cite, waktu sarapan aku makan roti boom, memandangkan kat opis ada 2 je kedai makan, smpai x tau nk makan pe...so sarapanjelah roti boom, tp fhm2 jelah badan mcm aku ni, mana lah ckup mkn roti yg cenonet tu, mcm mknn smpinganje...so, kul 11 dah lapo....

nasib baiklah, waktu rehat tghari tu, kawan opis ajak gi beli barang kat kipmart, so aku ngan shidah apa lagi ambik peluang utk bersantap....


memandangkan, kat kipmart x de kedai makan yg menarik, so mknlah kat kopitiam, nasi lemak ikan pillihan kami...


rasanye mcm first time, oder milo ais tabur...mmg sedap....tp balik opis je, pert mengeras...aku mmg alah minum milo....


apa nama erk...tyoki...ntahlah, tp x sedap...


coolblog perisa coklat, shidah punyer...kl gi kipmart mst beli coolblog ni...x muak2ke?...


tu dia nasi lemak ikan....kecik je bungkusannye...RM2..smbal pun kurang...x pelah dh lapo, mkn je....



me ngan shidah....




masa balik dari kipmart, cuaca mmg panas...naik opisje aku tgk mata dah merah.....tp x gatal....agaknye cuaca panas sangt...tu yg smpi merah mata aku ni...

2 comments:

Mama Hanim said...

ooh sedap tu nasi lemak.. tgk time2 cmni makin lapar la plak..

eMMe said...

hye erienz,
tadi saya pun lunch nasi lemak
FREE! tu yg penting...+ Sedap!!
hehehehe...

Erienz, muka tarak senyum ini hari
ape cer? heee.
sihat ke? weekend depan balik jelai
yok dating..