SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Monday

Akhirnya tidurku lena.....


Assalammualaikum..hi uols....dah lama rasanye x update...dah semak samun nmpknye...mcm depan umah aku gak...tanah yang seciput tu pun, malas nk cabut rumput...hehehe.....


alhamdulilah, penantian satu penyiksaan tau...aku bertahan x nk keluarkan duit utuk kesihatan diri, tp memandngkan keuzuran tilam aku tu, bangunje, mulalah pinggang aku laki bini sakit, jadik macam stress giler....nk gi keje pun jadik malas....


so bermulalah hari Jumaat hinggalh ke hari Ahad...srver punye srver, sampailah lbh10 buah kedai, dapatlah matress yang diingini....


ptang tadi aku off skrat hari, diorang nk datang antar matress...dari ahad aku x leh tido, termimpi2..nk tidur tilam baru.... 


 jengjengjeng....nilah pilihan kami....


 wah3x..dijamin badan aku x sakit lps ni....



aku rasa jenis ni baru lagi kat pasaran....searh gak kat internt jenis kingkoil yang ada kat Malaysia ni, jenis ni x delak....ok jelah....aku dan hubby berkenan...apa lagi, gali lobong tutup lobang, mari kite cari duit bayar utang...huhuhu...bulan dpn ikat perut puasa.....





2 comments:

eMMe said...

wowww..tilam lama tukar baru
hehehehe... baru lena kan...
lompat2 pun best, heeee~

erienz said...

EMME, aje roboh nnti..dhlah badan xxl...hehehe...