SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Monday

Majlis Santapan HQ Club

Majlis ni berlangsung pada hari Khamis 8/3/2012...ni adalah program kelab yang terakhir sblum berpindah ke tempat baru...aku pun x tau lagi, stay kat HQ atau kat Kolej....sbb my bos pun Ketua Eksekutif Kolej, selain di HQ sebagai Pengurus Besar...wah sedihnye....


ni merupakan hadiah befday utk setahun....mcm aku dh lps...bagi yg belum...nilah hadiah paling awal koorang terima...hehehe...


godies utk semua staf yg hadir, walaupun baru jadik ahli....


ok...daftar smua...lps tu cabut nombor bertuah....


antara hadiah2 cabutan bertuah...ni yg best...


kambing golek...mummy yag pakar potong memotong...


aku makan 1sliceje..bukan bsr tebal pun...nipisje...dh leh senyonying kepala aku...


berdebar2 menanti nombor naik...


antara bnyk2 ni....hadiah basikallah yg paling best...ada 2 ketol...salah satunye warnah merah, my feveret kaler...CEO yg dapat....bnyk tuah o... punyer number...


aku lak...dapat nilah...tp dah ada kat umah...x guna pun...so aku tukar ngan kak roha....


aku ambik kipas...walaupun ni hadiah paling murah....tp aku x kira...umah aku nk guna bnyk kipas....



masa utk makan...ada briani..sup kambing...kuih muih...


ni paling best...kuih cara...600 biji tempah...


1 comment:

Unknown said...

bestnyer menang cabutan bertuah