SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Friday

Tenang dan menyampah berada di kebun kelapa sawit...


Lps gi majlis kenduri, mak aku ajak gi jenjalan kat bahau....adik lak mmg keje hari tu, x ngandam...blh lh cilok2 jap...

so..singgahlah nursery, nk beli pokok hiasan....

cantiknye bunga....apa erk namanye....bunga rayake?...


posing jap...


sejukje masuk sini....redup...dikelilingi pokok2 yg menghijau....


luas kawasannye...mcm2 pokok ada....smpi x tau nk pilih....


walaupun memakai baju kurung...x panas pun, sejukje...


pilih dik mana yg berkenan...


pasu pun ado....mcm2 jenis...


mak pilih yg pilih, adik bayar...aku x beli pun...



5 jenis, harga RM 76 pada mulanye...tp mmg bengkek tgk toke bunga ni...dia kire2 lps tu dia belah, mmg kononnye x nk kite mintak kurang agaknye...adik aku dah hangin, , suh budak pekrja tu mintak kurang ngan toke tu, tp muka x leh belah tgk...buat bodoje, dn still dia x dtg melayan kite...adik aku mmg x nk beli dah...tp kesian kat mak aku...nk gak bunga tu...terpaksa lah beli gak...lps ni jngan harap nk beli kat sini lagi...



2 comments:

eMMe said...

Erienz, tak yah la beli, kan ade kedai lain, mesti byk nuseri kat area situ... apa arrr layan customer camtu...tak baik laa... esok bankrap tgk la, hahahaha~

eRiNsZ said...

wehhh gler mahai.. smbong plk tu...