SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Tuesday

Makan kat SR, walaupun lom befday lagi...


Ni cite petang semalam, lps settle orang antar matress...decide nk ke Giant Plentong....saje jenjalan dan cari makan....

lps tu tgk x de benda yang menarik kat Giant, ajak hubby ke Jusco lak...masa kat giant, x tau nk makan pe....lps tu bile gi sini, hubby nk makan kat SR.....aku ok je...tp dngn syarat aku yg kene blnja...bajet ye laki aku ni....
almaklumlah, bulan depan befday laki aku, so awal2 dah mintak belanja...tp bgus gak...dah lah befday ujung bulan, lom gaji ma....hadiah pun postpon bulan dpnlah yer....blh syng.....


 aku oder satuje ice blnded ni, sbb tibe2 rasa kenyang lak, b4 tu kat giant aku ada beli jagung rebus, kenyang makan jagung rebus agaknye...


 pilihan hubby...


pilihan aku mcm biasalah tomyam bile dah kenyang, mmg kenyang pun...hubby yg hbskan....



1 comment:

eMMe said...

berkenan kat ice blended, slurppp~