SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Tuesday

Alhamdulilah Kenduri Untuk Adik

Alhamdulilah selesai gak kenduri pada 8hb tu...
buat lps isyak....jemput orang blogje...
x lah wat besar2an pun...

 so, menu malam tu rendang ayam...sup tulang...
nasi impit, kuah kacang, kuih lak popia dan wadih ke namanye...
lupalah yag kuih india suka makan tu...
buah lak rambutan fresh dari pokok....


adik aku nisha yang pakai baju biru tu...
dpn tu nisha bondaku....


 jemput makan....jangan segan2...


silakan makan...


eh lupa nak bgtau...kenduri ni jtuh hari lahir adik aku...
nadia...yg sblah aku tulah...adik aku no.3..sblh adik aku tu...
mak mentua adik, juha...tima kasih cik sudi hadir...

ari isninnye adik aku interviw MRSM di Jasin...
lps tu hari Kamis intervw untk Semai Bakti di Serting...
mintak2 dapatlah adik aku masuk asrama....


1 comment:

chinta said...

hai kak erienz lama x singgah sini la..rindu awak..he2