SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Monday

Sy Mau Update...

Assalammualaikum...ni tetibe leh lak masuk kat akaun, sllnye x leh nk updte, x leh nk komen blog orang, just dtg terjah tanpa komenje aku leh wat, kl kat umah lak, mmg aku jarang nk buka laptop le ni, nak2 broadbnd aku dh transfr ke tab, lagi lah payah gamaknye...bilelah aku nak wat n3 ke sabah tu...

Dah alang2 aku leh wat n3 ni,update lah sikt utk n3 last tahun 2013, leh aku ucpkan selamat tahun baru 2013 esk yer, tinggallh tahun 2012 yg bnyk kenangan suka duka, utk aku, yg paling best family day ke sabah lah, kl nk gi sendiri x taulah tahun bile...huhuhu...yg pasti x lah aku jakun nak naik flight kan...hahaah...punyelah x pernah, umur dh nak masuk 31 baru merasa...

untuk tahun dpn, mcm biasalah azam untuk mendapatkan cahaya mata, maybe kali ni mmg nak sangt...almaklumlah 7hb ni umur dah 31 tahun...tua dh mak...doakan yg terbaik untuk kami ber2 yer..jelez sama kamu yer EMME dpt bby twin lagi. Tahniah yunk...x lama jugak rakan2 lain yg sedang pregnen...

ari ni, family aku antar adik aku yang bongsu ke asrama semai bakti kuala lumpr, sedih...x de orang aku nak suruh kemas tmpat tido, buang smph, gi kedai..hahaha....tu time aku baliklah...now tinggal b.teh je kat umah...mst bteh sunyi, sian lak...tp demi masa depan, kenelah gi gak ke asrama....



No comments: