SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Sunday

Musim Orang Kawin

Cuti2 sekolah...bnyk pasang wat kenduri kawin...
alhamdulilah, terguling2 syaiton menangis...
so aku pun x terlpas untuk hadir meraikan pengantin...

kali ni, aku ikut IL ke majlis kawin di Tenggaroh 5...
kirenye sepupu sepapat husben aku lah...
tp tanya asben x kenal yg mana satu...
SIL dan tunang dia pun ada...
anak2 buah pun ikt...kirenye pegi 2 buah ketelah...

 smpai je, haruzlah santap dulu....
lapo beb....lps tu baru kite masuk umah...
tgk2 pelamin...mana tau SIL leh wat inspirasi utk majlis diorang lak...
insyaallah yg berlangsung tahun hadapan...

 anak buah aku, yg abg nama iman br je sihat dari sunat...
adik nama cetet...geram aku tgk budak ni...


 mak abah bile dah jumpa kaum kerabt...
budak kecik dua orang tu pun adik beradik gak...
baju hijau nama Koe, yg bongsu panggil bby..
ni pun ak geram...muka mcm x de perasaan...


SIL dan tunang nye Faizal...



1 comment:

Seri Kandi Tanah Jauhar said...

suka makan nasi beriyani kat umah orang kahwin, sedap lain macam, hehe