SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Sunday

Cite minggu lps gak...dah basi lah....

aku mmg suka publish cite yang dah basi....x pelah yer koorang, tgh rajin ni....cite minggu lps majlis kawin umah pakteh aku...x delah cite mana pun...just bagi tunjuk gambar jelah... yag paling best dapat jumpa famili...dan mak aku bekalkan sambal tompoyak daun kayu...really miss nk makan sambal tompyk...nasib baik dapat...seminggu aku ulam nasi ngan sambal tmpoyk daun kayu...

 umah baru pakteh aku....x sangka biler masa pak teh aku buat umah...eh x kanlah pakteh aku nk bagi tau aku biler dia nk buat umah...hehehe...dah lah ank sudara dia ni datang biler ada kendurije...raya pun lom tentu datang...segan seh....



ni kiranye yg last....lps ni x de lagi kenduri buat masa terdekat...kl x tiap2 tahun bt kenduri...4 lagi sudah...tp ada lagi 2...
tahniah buat Khamil dan isteri, moga bahagia hingga akhir hayat....


 ni kat umah lama pak teh aku, kami lepak kat sini dulu....
jumpa atok dan adik beradik ayah yg lain...


 gemuks sungguh bun & butter....



miss bangteh....kali ni bangteh x sihat....sakit tekak...
minum air suamje....




No comments: