SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Saturday

Majlis Konvo KPYPJ ke -14

Alhamdulilah, dah seminggu majlis Konvokesyen KPYPJ kali ke-14 selesai, solilah dah basi cite ni.... insyaallah 18hb ni post mortem majlis konvo....untuk kali ni aku spt biasa masih terlibat untuk AJK Jubah, dan utk pertama kalinya aku mohon tidak terlibat dalam AJK VVIP...seronk giler ok....x terlibat langsung dalam xtiviti protokol....tp yg x bestnye, x de gambar pun....aku x sempat nak snap pun...sibuk giler duk kaunter jubah....xleh gerak ok...budak serbu mintak tandatangan aku...hehehe...jagan caya...aku jaga deposit jubah...gua kaya ketika itu...




Bukak kaunter jubah dalam kul 9.30pg hari Jumaat (30hb/9), mintak maaf bos lambat, sbb aku pun tumpang orang, kak ina lambat, dah lah hujan lebat sungguh pagi tu, hujan rahmat...sampaije...para graduan ada yang dah tunggu, mintak maaf dik, kami lambat....smpi je kene serbu tau...sabar dik, isi borang dulu yer...biar kami setup laptop dulu, dah lah first time isi guna sistem, dah 13 tahun konvo, baru kali ni guna sistem...nasib baiklah aku dah cuba2 dulu, cuma mula2 tu cuak gak, takut silap, dahlah budak2 ni dh ramai beratur depan aku... aku ditugaskan jaga Kolej Islam Johor dan 4 buah kolej komuniti, kak ina lak jaga 2 kolej....last2 x kisah mana pun boleh...sbb sistem kan...mmg senang dah pantas....kl dlu sampi 4 ~ 6 orang, skrang 2 orang pun blh...




ni tahun lps punya...thun ni gambar x ambik pun....

kaunter jubah...tahun lps...pakai manual yer...
4 orang ok yg jaga....termasuk tokey jubah pun jg...


ni salah satu tugas AJK Jubah....fitting jubah utk ahli BOD yang baru...
tahun lps aku gi fitting utk MB Johor...tahun ni cuma fitting utk Pengurus Besar YPJ...

ni dah lps pakai kan jubah utk VVIP...kira rehatlah...
nnti dh hbs majlis, tolong bukakkan jubah lak..
nak balik pun kena iringi tau...


No comments: