SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Wednesday

Sampaije...terus rewang kecil...

x habis lagi cite pasal balik kg...bacajelh yer...
Bertolak dari umah dah agak lewat, lps tu kt hiway mmg hujan lebat...
nmpak putihje...takut gak..mmg slow betul bawak kete...
alhamdulilah sampai umah dekat kul 5 ptg....
mak pun siap pesan suh beli goreng pisang, sbb kat umah dah rewang...
aku percayaje....hehehe...

sampai teruz angkat barang, tgk makayah, adik2 aku, cuma yg bongsu dan no.3je x de, jiran seblh umah aku nanie..tgh sibuk mengikat tuala untuk jiran tetangga....

adik aku bt dalam 150...sapa nk tuala ni jom datang rewang umah aku, tp kena sampai b4 kul 9.00pg...kejam siut...

goreng pisang, dan apa nama kuih ni yer, mmg sdp...
i like...tp dh kenyang makan mee bandung, kuih ni aku beli lagi masa nk balik JB...

truz sesi menggunting tag...

siap gak...tinggu next n3...rewang mengetag...


4 comments:

~Siti Hajar~ said...

Kuih tu namanyer masalode @ masalavadai, asalnyer kuih org india ni, kat utara byk jual, sy pun suka, pnh buat sndiri jgk...hehe

Ape sblm pkl 9 pg!!! mmg kejam ko erinz...huhu

NM02 said...

ai panggil masalodeh

atty's said...

suka jugak masalodeh..sedap

erienz said...

masalodeh...lainlah nama kuih ni rin sebut...apa yer...ni nk kene tanya mak balik ni...