SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Friday

cuak betul kl rosak lagi....

Assalamualaikum...ni cite masa berbuka semalam....mmg cuak giler, terawih pun doa2 moga ko hidup balik...huis...aku ni bukan orang gomen...sure, gaji bulan ni utk raya..nasib baik baju semua dah siap2 beli....

Ptg semlam aku gi Plaza Angsana, tujuan, nk abiskan kopun dah duit...ala tebus mata dapatlh RM30, so beli gak barang2 lain, yang pasti banyak sejuk beku, apa itu???? mcm biasalah yng budak2 suka, aku yg tua ni pun suka.... naget, sosej, kentang, karipap dan syur campur...dan adalah barang2 lain....

Juadh smalam aku beli kat PARAM, setakat ni, hari semlam lah yang paling mahal...botok2 RM8, bege bakar RM4.50 dan nasi ayam penyek RM14...ambik ko..RM20 lbh abis...last2 botok2 tu aku x makan lagi...ingt ari ni nak beli ikan bakar  buat tambah lauk, masaklah nasi nanti...

Time dah nak berbuka tu aku panaskan sambal, biasalah myhubby ni mmg antu smbal, dah ada sambl kat nasi ayam penyk tu merengek nak sambal yang aku masak gak...yang aku nak cite ni, plug peti ais umah aku berkongsi ngan plug microwave...so setlah panaskn sambal, peti ais aku leh mati balik...aduhai, rasa nak nangis tau, dah bulan ni banyk nk pakai duit...huis!!! tu yang bile solat berdoa supaya idup  balik...dah lah barang2 sejuk beku tu baru aku beli...x kan nak buka pose mencekik makanan segera tu...mmg cuaklah...tp alhamdulilah, ngam2 hubby balik dari tarawikh peti ais tu idup...alhamdulilah...harap lps ni jgn lah rosak lagi...aku kene tambah plug lps ni...

Memandangkan peti ais dah elok...blh lah aku bawak balik rainbow kek....tq kak ina...ingt kawn mu jugak...sbnarnye smlm kak ina dah  bagi kek tu, leh aku lupa nak bawak...ari ni aku dh siap pasang alarm hp..supaya jgn lupa...


nilah rupa kek yang kak ina bagi, aku cilok kat fb...




4 comments:

:: Mrs.Eady :: said...

wowwwweee....terliur!

atty's said...

ishh teruja tgk rainbow cake,..
kty doakan semoga fridge erienz elok jgn rosak2 ye .amin

eMMe said...

hurm...mmg cuak n tensen la kalo fridge rosak... panggil org dtg check la dear...
kalo rosak fridge tu, abis rosak makanan frozen tu tau..uhuhu.. sabar je la... cobaan....

Zarena Heeney said...

COLOURFUL SUNGGUH LA,