SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Saturday

Mari Kite Berbaris

adoihi lampu kat umah ni sungguh malap...
update ngan laju ni...hehehe....

Majlis: Sukan Tadika Hikmah YPJ
Tempat: Kompleks Nusa Mutiara
Hari: Pagi Tadi 14hbb Julai...
Masa: 7:00 pagi...


 adik2, eh anak2, perasan antie ni, dah tua...
masuk berbaris....


 pelajr paling ramai di Tadika Tampoi...
so bagi dua....


 tadika francais....


 TH Saujana dan Larkin gabung, pelajar x ramai....


tima kasih kat ain, jemput akk walaupun ko lambat yer...
nasib baik lom mula...ain sbgai referee....aku lak...mcm biasa..
camerawomn yg x brpa pakar...


nnti aku update lagi cite sukan....
sok ada program motivasi utk pelajar dan ibubapa...
olh DFMK, nak bergambarlah ngan Dato' ni...
kl dpt aku uploudlh kat blog ni...hehehe...


so tugas aku kat bahagian MOU.... jam 12tghari...
 pepagi aku tolonglh bahagian pendaftrn...



No comments: