SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Wednesday

Duit keluar bagaikan air....


sbb apa aku letk pic petiais...
wahai kawan2ku, petiais aku rosak lagi...
pening oi...baru je aku ganti tv...
kali ni peti ais lak...

aku rasa maybe umah aku sll trip...
aku balik umahje, karen x de...
sllnye waktu ujan lah bile ada
 kilat, guruh, smpai aku x berani keluar dari bilik...
takut oi...punyelah kuat...
agaknye umah aku depannye taman...
eh apa kene mengene...

so, umah aku sll  kene trip...
petiais aku pn jadik ting tong....
kejap idup kejap mati...
ini dh kali ke-3...

2 tahun lps, masa first time rosak,aku biarkan seminggu...
lps tu idup balik...alhamdulilah...
kali ke-2 tahun lps, tp 3 4 hari mcm tu...
idup balik alhamdulilah...
kali ni dah masuk 3 ari, mati...
nnti aku balik mintak2 iduplah...
dahlah nak pose, raya...
fahm2jelah...bnyk guna duit...

ingtkan pose ni masak...nak beli barang basah...
sekali tgk...alahi...mati semangt aku nak masak...
belijelah yang...kl rajin aku masaklah...

tulah kan..duit skrang keluar bagaikan air paip...
kllah dpat bayar guna bulu idung, alangkah bahagianye...





2 comments:

Sari Yusa Ibrahim said...

kalaulah dibayar dengan 1000 helai bulu hidung, agak2 lepas tak???

ellynadyra said...

i like payment with bulu hidung! Hahahaha