SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Thursday

Cite susah hati...

Alhamdulilah, nasib baik x de benda besar yang berlaku, tp mood aku down gak...truz pikir nak pakai duit bnyk lps ni...tu yg mood berbelanja agak kurang...lps tu menyesal x sudah...knplah x beli kepok bnyk2..huhuhu...


pagi sabtu,  bekpes kat dpn homestay...langit sudah gelap..
 hujan lbt ooo...sedara mara  yang satu bas lagi lom smpai...
tp sepupu dh gi jemput...



pagi tu makan nasi lemak lauk ikan tongkol masak sambal...
x abis tau aku makn...risau...hubby  pun risau gak..
tp abis makan...
                    


hujan renyai2...satu bas dh sampai...
sementara diorang smua mandi...rehat2..
adik ipar pasangkn tayar spare, 
lps tu ber5, termasuk bangteh gi cari kedai tayar....
terpaksa guna tayar spare adik aku...
sbb tayar spare laki aku x de angin...
apalah, tulah x pernah tgk...
tau2 dh xde angin...

nasib baik kedai dh bukak kul 9...
tu pun uncle tu baru je bukak pintu..
kirenye first custmerlah...cek2
sekali rim sudah bengkok teruk o...
mmg kuatlah langgar lubang tu..
apa blh buat benda dh nak jadik...
terima ngan redalah...
so decide rim bengkok tu letak belakang belah kanan...
kene RM15je...nak press kene buat kat JB...
ganu x buat....



hari selasa, round cari rim second hand...
cari punye cari jumpa kat taman daya...
alhamdulilah, mmg tinggal 2...
dan nasib baik ada saki baki duit gi Trengganu...
hahaha...



x mampu che nak beli rim baru...
mahal o...sbb berkenan kat mata yang ribu riban...
yang ratus2, x berkenan...
dasyat kan pandangan mata...nasib baik aku kurang duit...



semntara tunggu kete hubby ditukar rim baru...
aku disajikan rim2 yang berharga ribu2 ni...
mak ai, cantiknye....x mampu mak nak beli dek non...

tulah cite susah hati aku....
nanti next n3, pasal kendri kawin cousin aku...



No comments: