SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Tuesday

Penah tgk x, pokok bunga burung????

gayat siot, mmg x pernah tgk...aku gi umah cousin aku masa bercuti balik dari terengganu...nak tgk maklong aku yang terlantar sakit...lps tu mak aku beli bunga burung kat kak lang aku ni, mak aku dah beli lama, tp suh kaklang jaga dulu smpai besar...

ni pokok bunga burung yang kaklang jagakan utk mak...
mmg cantik...teruja siut...x pernah tgk...
yang ni warna kuning...burungnye sepah2...


 yang ni aku snap waktu malam, kat umah kaklang aku....
x nampak sangt,,,besar betul pokoknye...
warna merah...



close up sikit...realkan bentuk burung...mmg cantik... 
yang ni warna merah, burung bermesyuarat 8 ekor keliling....
lps tu yang menakjubkan, ada teur lagi, kl telur dh pecah leh buat benih...

so mak aku bagi anak pokok burung ni...
aku suh mak aku jaga dulu...
dah besar baru bawak balik umah...
baru syiok jaga...hahaha....

adik aku siap beli dua2 jenis ni...
nnti leh mintak yang warna merah tu...



No comments: