SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Thursday

Nak antar pengantin & mohon maaf banyak2...

Assalammualaikum...ptg ni aku dah nak balik kampung...hai laling emme...bolehlh caling2 kl u balik Jolai...tp i ada kat umah ari ahad...huhuhu...besok dah nak gi terengganu, antar perantin...my cousin nikah...anak makngah aku merangkap adik mak aku...so memandngkan sepupu rapat kenelah gi mengantor smbil  cuti2 Malaysia...nnti aku update lagi pasal gi terengganu...tu pun kl mood berblogging baik....


lps tu kat opis aku ni ada lak ada majlis konvokesyen kali ke-15, mohon maaf banyk2, x dapat bertugas pada ari berkenaan...ingtkan dah bersara, rupanye masih perlukan khidmat aku untk pakaikan jubah VVIP...sori x dapat nak tolong...kl x gi terengganu mmg dh sanggup je bertugas...leh claim cuti ganti...huhuhu...


so, doakan perjalan aku pergi dan balik dengan selamat JB-N9-Terengganu-N9-JB...aku off smpi ari isnin...



1 comment:

eMMe said...

hye daling Erienz, me tak balik Jolai la minggu ni...
tapi skrg ni musim durian yea?
tapi lom luruh lagi, tak tau la, kalo ade rezeki balik, InsyaAllah, tapi selalunye tak saing balik skali la Erienz, cam skrg ni, Erienz balik, me tak blk...huhuhu...

InsyaAllah..moga Allah pertemukan kita nnt...