SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Tuesday

Vacation 2 Sabah - 1

Harap2 mood dtanglah hi...mcm dh bnyk lupaje memori ke Sabah, hahaha...x pe, mana yag aku ingtjelh yer...

Trip aku ke Sabah adalah seratus perts tajaan opis myhubby...sejak aku kawin ngan hubby  7 tahun lps, ni adalah trip family day yag paling best...dn selama aku kawin ngan hubby, hanya 1 kalije aku x join family day, masa tu tahun pertama perkhwinan, wat kat port dicksn, ditambah lak, FIL x sihat...slps tu tiap2 tahun aku atten...yg paling x best 2 tahun lps 2011, adik aku kawin, ulang alik aku ke kuantan, bnyk benda aku x join xtiviti...

so trip kali ni bermula pada 20hb Disember, cuti Hol bagi negeri Johor, bagus jimat cuti aku, hinggalah 23hb..so aku ambik cuti jumaat dan isnin jelah sehinggalh krimes...

muka mcm orang bangun tido...tp mmg pun almaklumlah kum 4.30pagi dh bangun, sbb kene naik bas dari opis ke LCCT jam 6.00pagi, ada 2 bas gerak ke LCCT, walaupun 2 family tecmpak trip yg ke 2 jam 12.45 tghari, tp kene gerak awal, sbb  bas yg pertama ni semua fligt jam 12.00tghari...kul 10.00pagi dh terpacak kat LCCT...jakun jap, x pernah gi kan...

 nilah bas yg bawa kami...singgah sebentar di pagoh utk buang air, gile laju bas ni bawak, sbb ada anak staf smpai menangis tahan nak tkencing...lps ni jgn minum air banyk2 yer dik...hehehe...

masa dlm bas, x tau sapa yg taja, tp staf lah, nasi lemak telor, maveles...kul 6.30 aku dh makan...pert kenyang leh tido....


 masa yang dinantikan, cuak jap nak naik...harap mcm naik bas lah kan...
alhamdulilah, aku ok je...cuma berdesing telinga ni...yg lain ok...


 aku punye tempat duduk bahagian blkang..so naik dari ekor yer...
aku naik Air Asia Queen Park Ranjers...teruja jap....



No comments: