SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Wednesday

Malam Gala - warna-warna blok 2

 
Dapat je check in...dalam kul 5 lbh...
hubby trn bawah beli air mineral...
aku lak keluarkan baju utk dinner malam ni...
kene ada di dewan kul 8 mlm....
 
 
badan mmg letih sangt...
mandi utk segarkan badan...
lps solat jamak zohor dan asar...
apa lagi...ambik kesemptn tido jap...
ngantuk betul dah dari malm tu tido2 ayam je...
 
 
aku x tau nak pakai baju pe...
nasi baik baju dan tudung tu dah warna blokkan...
 


gambar aku lagi..hehehe...
nak gambar ngan hubby agak susah...
 


 
kak dayang, jumpa setahun sekalije...
tu pun hari keluarga...



hubbynye baju mcm x ikut temaje...
wifenye yang lelebih lak...
bersama anak staf..comel...lupa lak nama...
mcm bapak misali je sayng ni....



amacam... sesuai x....
 



sorilah, ni je gambar yg ada pada malam tu...
sbb aku lps makan cabut...x sanggup kene panggil
dj radio Johor mardivan...nnti kene wat xtiviti...
 
so baik cabut, marilah kite membeli coklat kat pasaraya bawah...
nnti leh bawak gi pulau...huuhuu....
 
 
 
 
 


2 comments:

Deqla Manjew said...

menarik aktiviti dinner mcm nih..kat mana tu ye?

erienz said...

kat hotel langkasuka gak...