SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Monday

Surat Saman....ngantukzzz....



Assalammualaikum....see, sbulan sekali n3 aku ni....sori yer...giler melampau tahap kemalasan aku skrang ni...knp erk...dah 3 series ni...panyakit M melanda lagi dasyat...hahahaha...
 
aku skrang berada dalam tahap kelemauan...Mondays blues kan...
bulan pose lak tu, ni kl cuti cnfrm membuta lagi ni...
eh lama no tido...nnti jadik makhruh lak tido terlalu bnyk....
mmg mengantuk betul...nak tido je rasanye...my bos lak x de...
ptg baru naik...nak tido kan mcm x best lak kan...
lom waktu rehat lagi...jadik aku dh letak batang mancis kat mata ni...
bagi terbukak ngan luas...hahaha....cayake?????
 
 
 
tgk gmbr di atas...ni projek ari ahad, menghantar surat saman...
pepagi aku dah keluar umah....b4 kul 8 aku dah terpacok kat umah mentua...
nasib baik mak pun dh siap...masuk jap sarap...
eh kan pose....hahaha...
 
 
ni aku x taulah, kabus ke, jerebu...nk dkat kul  8 jarak
penglihatan agak terhad...knp ni...kabus x pelah...
kl jerebu oh no...huhuhu...
 
 
so kami geraklah ke Pontian dulu,  aku, hubby dan mil...
FIL x ikut, sbb x sihat, ni pun nk kongsikan cerita...
tp tulah, penyakit "m" tu ado dlm diri...
nnti aku rajin, aku citelah...mcm lah aku ni blogger popular...
 
 
so, kami smpai umah pertama di parit...
jap aku msg laki aku, lupa lak nama tmpat tu...
lah laki aku pun lupa gak, parit makasar kot jawap dia...
apalah...umah sedara pn x tau...
gambar non ado...tp balik dapat buah nenas...
 
 
rumah ke-2, aku x tau gak nama tempat tu...
tp x de orang...kirim kat orang sebelah umah....
lps tu balik kmpung abah, & then umah adik mak...
& then umah adik abah dlm 3 buah umah lagi...
nasib baik kejap2je...lps tu kirim sekali sedara mara yang lain...
 
 
 
 
sempat gak aku singgah kat kedai kepek...
apa lagi beli lah kepek wat raya...
taun ni aku malas nak cuba wat biskut raya...
rasanye aku bagi makan kepek je...
aci x, tp adalah aku ambik biskut tat nenes...
yang ni mmg sedap nak mampus...
lps tu kuih batang buruk, sempena nama atok aku kan...
ada oder gak bangkit cheese, tp x taulagi dpt ke x...
rempeyek kacang dan kacang dal...yang lain
kepek pisang, kladi apa lagi erk...
bnyk makan semut, bnyk lupa dari ingt...
smua RM52 hinggit...murah2...aku beli smua 1/2 kiloje...
MIL beli biskut je...ngan kek kukus....
misi mencari kuih raya selesai...
air minuman je lom beli lagi...
tunggu gajijelah...
 
alhamdulilah, selesai antar kad...
kul 1 smpai umah mak...
lps tu aku dan hubby ingt nak balik umah je...
tp alang2 dh dekat ngan Holiday Plaza..
apa lagi ke parksonlah....cari kasut raya...
lps tu tukar cover tab aku tu...
 
sekian lah cerita ari ahad aku....
kurang sikit ngantuk....
mcm nk kembali berblogger lak....
hehehe...
 
 
 
 
 
 
 

2 comments:

mama maman aka yana said...

ADA GAK YG NGANTUK CAM MAMA.. HUHU.. REHAT SAT LG HARUS TIDO.. KANNN

erienz said...

ngantuk sangt ni mama...huhuu...