SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Thursday

Pulau-pulau di Langkawi - 3

Tiba hari yang ke-2, xtiviti pagi adalah ke pulau...
brekpes dulu...tp mknan mmg x berapa sedap...
 tempat makan pun kecikje...
berebut2 tempat...
 
 
 
beg dah bawak trun...so tunggu bas kat lobby...
tp pagi tu hujan selebat2nye...
naik kematu bontot aku menunggu...
asyik kene tungguje...


 
naik bas ke sini...apa nama erk tempat ni...
 


 
yang tgh bos YPJH..dato' Hamsan
diapit oleh upin dan ipin....


 
duk jauh ngan hubby...sbb bot kene seimbang



 
antara keluarga yang aku rapat...
family sham dan zam....
 


aku geram ngan budak kecik yang maknye pegang...
tp x nak ngan orang...menangis...
 
 


 
lama gak perjalanan nak ke pulau ni...
x mcm gi pulau manukan dan sapi...
eh nama tmpt tu ingt lak...
mana x ingt...sbb paling srnk percutian di Sabah..
cantik....jernih je...nmpak ikan2...
 
 
hubbyku cayang...



x banyk gambar kami ber2...
kami sekelurga kene pakai baju warna purple...
so pulau tu dipenuhi team purple....
 
 


orang lain sibuk uruskan anak...
salin baju nak mandi...
aku duk termenung, tgk laut...
 
 

 sekali anak angkat aku ni datng kat aku...
nak air yg aku minum...aku bagije...
lps tu sibuk nak trun...nak mandi...
tunggu maknye salinkan baju...
 
 
 
 laki aku bawak kat gigi airje...
laki aku pun x nak mandi...
last2 maknye gak yang kene rendam kat air...
tp aku suka gambar ni....berangan kl ada anak sendiri...
huhuhu...
kat pulau ni dalam 1 jamje...lps tu gerak ke pulau singa...
 
 
 

sini lagi banyak helang...
mmg rasa teruja sangat...dari anak sampai kebapak...
dari kecik sampi ke besar2nye helang....




 pulau seterusnye....smua taukan...
subhanallah...indah ciptaan tuhan...
mmg bentuk perempuan mengandung...
 

 
dh nak smpai ke tasik dayang bunting...






menapak naik ke atas bersama kak aza
dan budak tecit ni...haris...
jauh rupanye, ingtkan dekat....
nak trun ke tasik ok lagi...
nak naik...semput beb...
asben dukung si haris...
maknye dah x larat nk bawak...
 

 haruslah bergambar...
menandakan dh smpai...
air botol tu, bukan air tasik yer...
aku x ambik pun...
 

 cantik tgk tasik ni...tetapi kenkadang gerun lak rasa..
mst dalam tasik ni...
aku mmg idaklah nk mandi...
x pandai berenang...
dalam 10 minit je aku duk situ...
lps tu aku dan asben naik dulu...
sbb rasa nak shishi...
dari tadi aku menahan...
 


 
sampi ke darat...lunch..
mmg dh lapo...
 
 
 
xtiviti ptg membeli belah...
ni mmg xtiviti yang paling aku suka...
sambung n3 berikutnya....


2 comments:

eMMe said...

Hai Erienz, minum tak air tasik dayang bunting tu?
hehehee.. mane tau.. Allah nak bagi rezeki...
takpe.. kite berdoa je..berkat Ramadhan.. Allah swt jua yg tahu...

Amin................
pst: cuti raya balik jelai InshaAllah raya ke3-4 camtu...

erienz said...

huhuhu, x minum pun emme....insyaallah kl ada rezeki..
okeh...nnti kite jumpa yer...