SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Friday

Apa Erk....

Assalammualaikum....
x de cite menariklah yg dikongsi....
apa erk nk cite....hmmmm.....


aku nk bgtau aku dah rasa
 x selera nk buka ngan juadah di PARAM...
x taulah tekak ni....
bila tiap2 ptg balik keje...
mst hubby tanya nk mkn apa....
aku cuma jawab...smua sayang....
rin ikutje....hehehe....


lagi satu...drpd hari pertama sampai sekrang...
aku belanja dekat RM20 sehari...
rasanye juadah makin lama makin mahal rasanye...
nasi briani pun RM7.50 kl 2 orang dah RM15...
lom kuih muih lagi...huhuhu....
camna nk jimat ni...


ptg semalam hubby tanya...aku jawab
nk buka ngan sambal sotong yg mak masak....
leh x bawak rin ke sana....
balik N9....hubby aku gelakkan aku je...
blh dia jwab....bulan dpn kite balik....
huhuhu....tu dah hbs puasa.....
seyes o...aku nk makan masakn mak aku...
sedih puasa2 ni teringt kat famili....


Ptg ni cadangan nk buka kat Kg.Melayu lak...
dah lama rasanye aku x balik ke sana....
apa aku nk bawak yer????
ada cadangan????






1 comment:

Unknown said...

Btl la erinz, juadah kat PARAM makin mahal skrg ni, bygkan family sy 5 org, skli p PARAM mau botak kepala ni...huhu