SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Wednesday

Manik o Manik...

ni cite lama erk...tp dlm bulan puasalah
rasanye dalam awal2 puasa gitu....
kami ke kipmart tampoi untuk misi mencari manik
kecuali aku yer...pintu hati aku lom terbuka untuk
menjahit manik....sbb tau mmg malas nk jaga...


shidah dan kak zai...
sibuk menilik manik....mulanye kak zai x beli...
agaknye terpengaruh dan ingin mencuba...
beli gak kak zai....hari tu sempat dia
tunjukkan baju anaknye yg dijahit manik...

ni sulam untuk tudung.....
rasa2 tudung awning anda nmpak kosong....
leh jahit sulam ni...harga RM12..

mcm2 jenis, rambng mata oi....

kira2...beli cukup2 je...jangan membazir...

yg mcm ni beli bnyk pun x pe....
blh buat kat baju lain lak....

kami gerak ke kipmart lak...
manik td, kedainye kat sblh kipmart....

cuaca mmg panas terik....
sabojelah....tgk aku pakai baju ni...
aku gi kipmat ni hari Jumaat...
lagi satu, aku skrang dh jarang jalan ke kompleks
kl waktu rehatnye pendek....


kesimpulannye aku lom berminat nk jahit manik...
nk pakai baju yg bermanik,
kena yg simple2je...



5 comments:

chinta... said...

baju kalau sulam ngan manik cantik je kan..tapi tu la...nak kena jaga leklok...xley main sumbat dalam mesin basuh je..hehheh...panas ye...sampai berkerut2 dahi..ekekkeke...apa pun tetap comel...

eMMe said...

manyak untuk wooo..kalo pandai jahit manik, bisnes masyuk, Erienz, me pun tak brape reti jahit manik ni, kene betul2 minat kan, heheheh...

hanez said...

salam ziarah ke sini..

~Siti Hajar~ said...

Btl la erinz susah nk jaga baju yg ada manik ni, kena basuh tgn tu yg malas...hehe

Amboi kak Zai pun tgoda yer, nti suruh K.Zai tunjukkan hasilnyer...

NM02 said...

tak reti nak pakai baju sulam sbb saya ni jenis lasak