SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Thursday

BuKa PuAsA ngan BiskUt rAyA...

Assalammualaikum....
dah naik sawang dah aku punya blog ni....
hari ni dah puasa yg ke 11....
alhamdulilah...dpt menjalani ibadah puasa dgn jayanye...
yg paling penting dapat merasai puasa dgn sebetulnye....
maksud aku tidaklah aku jalani hanya menahan lapo dan dahaga saje....


Semalam aku bebuka ngan nasi tomato, 
kuih dua bijik.....lps tu aku oder biskut Choc Almd Cooks...
lom bawak ke raya aku dah ngap masuk dalam pert....



opismate aku yg jual...
sedap giler...mula2 mmg rasa x nk beli...
sbb x rasa kan....tp aku tau kawan aku ni mmg pandai msk..
so belilah jugak, supprtkan....




mmg sedap dan rangup...sahur ni pun aku mkan biskut ni...
dan skrang terasa haus...sbb kl mkn biskut mcm ni...
kena minum air masak ngan bnyk...
aku dah minum 2 gelas air pun...terasa haus lg...
lom azan subuh lagi ni....
huhuhu...x pe, dugaan kan...zikir bnyk2....
tulah paling mujarab.....




10 comments:

eMMe said...

Wat Me terliur je la Erienz nih... nak rasa.....bak skit!

Yatie said...

salam ramadhan Erinz, mkn biskut raya masa ni sedap..bila dah raya dah takmo...so makan jelah..abes beli lagi...ekekekeke..

Unknown said...

awainyer erinz raya, mkn biskut raya mesti feel raya kan...hehe

tgk pun sedap biskut tuh...opsss posa2..hehe

chinta... said...

wah...lom raya lagi dah order almond ye...yumyum...kecur air liur jap..

Dilla Ady said...

aisey..tgh pikir2 nk wat biskut ape raye nnti...tgk ni, da terliur da..

erienz said...

emme: blh....raya datang umah....hehehe...

erienz said...

Yatie: salam kak...betullah kak...time ni je semua nk dirasa....x lama lagi muaklah...

erienz said...

Siti Hajar: tulah...mcm bestje biskut ni...tu bukak...mmg sedap....

erienz said...

chinta: hehehe...jgn kecur chinta..nak????jom dtg umah...

erienz said...

Dilla Ady: rin x pandai buat biskut..smua beli...tp thn ni nk buat conflks je....