SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Wednesday

Berposing di hari Raya ke-3

Lps semua saudara mara balik...
kami bercadang beraya ke palong 1....
nijelah yg satu2 nye ada kat umah....
umah sedara mara yg lain, elek....
smua balik JB....huhuhu....
raya taun ni x bnyk jalan pun...
orang je datang umah.....x kisahlah kan....

umah kawan mak...kat Jelai gak...
cik Ramlah...ketua GPW....
sampi, orang x de kat umah gi beraya kt kawasan  situ gak...
tunggu jap....tu yg smpt posing....

mcm biasa gmbar kami b3...adik aku yg bongsu pemalu...
susah nk suh bergambar.....

adk dan tunang dia....

gmbar tuan blog wajib ado....

makan kuih rayo....

cucu cik ramlah...geramnye....comel sngt....
merengek nk tido...mak dukung, leh tido truz....
mak aku dh teringin cucu tu...bilolah aku nk ado rezeki....
kl lalu palong 1 nmpak x minyak Shell...
tu Pak Ngah aku yg usahakan bersama anak2nye...
mmg nmpak majulah....ramai orang isi minyk rayo2 ni...

famili pakngah aku mmg duk kat sinije....
jarang balik umah....
skrang ni kat blkang stesn minyak tgh wat umah...

x sempt nk bersalam salaman ngan spupu sepapat...
sibuk bebenor nmpknyo....

dalam umah...siap buat mee goreng....
aku mkn rambutanje....

tau x apa nama binatang tu...
maklumlah aku ni jrang balik kg....
agak gayat tgk kobau....
insyaallah kawin adik aku sok....
tumbang kobau sekor....

lps tu gi...batu kikir...umah makteh...
makteh aku ni jual pasu, bunga...
tp gambar tuan umah x dolak...
sbb tongah masak mee....
mak aku sibuk nk beli pasu.....
aku dan adik2 aku sibk berposing.....

pokok orkid...tp aku x taulah pa nama dia...
mak aku, mmg suka orkid....

ni pokok apa erk...eh x taulah aku....

daunye bentuk love kan...cantik...
mcm kepak rerama pun yer...

gambar aku wajib ado...

bersama pasu...dicelah pokol...hehehe....

sama x muka kami....

Jem, Zuha dan Nadia...

ni berlatih nk bergambar nnti eh....

posing jgn x posing....

bakal pengantin ni agak kekok bergmbar....

cubo tgk cam kak long...pantang jumpo kamera...
tp aku malu gak...kl ada orang lain....

mari kite bergambar lagi.....

ok dah mula pandai berposing....

mcm satu gaya je...

sampi mak aku tertonggeng2 angkat pasu sensorang...
x guna punya anak...hehehe....
kiteorang angkt tau lps tu...
x kan nk suh mak angkat....
kira2 smua RM 60.....4 pasu besar....
5 alas pasu....lps tu gi Bahau oder barang utk tetamu....

3 comments:

NM02 said...

teruskan berdoa.. jgn putus asa..

Yan said...

meriahnya gambar raya.

chinta... said...

muka kakak ngan adik sebijik sama....dah nama pun adik beradik kan...hehhehe...so sweet...