SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Thursday

Sibuk buat tag

Sekarang ni aku dh mula sibuk menguruskan persiapan majlis kawin adik aku...insyaAllah 29 Okt ni majlisnye....mana yag aku mampu bt aku bt sendiri...walaupun rasa terkial2 baru nk belajor....yang xpert buat benda alah ni dah pindah ke Kolej, sapa lagi kl bukan kak zaidah the comel

Adik aku mintak tolong buat tag untuk dilekatkan kat gudis beg...aku yg kepakaran sikit dan pengalaman masa majlis kawin aku dulu, aku cuba gak buat, walaupn x secantik orang yg pro...maklumlah laptop aku ni x do adobe, nk downld, x buat2,  jdik buat mana yg bolehlah...


nnti ada masa aku post lagi persiapan majlis adik aku ni, sok aku nk ke pontian cari hadiah utk tetamu...x tau jumpa yg berkenan ke x.....nasib baik bos aku x de sok,  sekali teman kak ina lawat tadika pontian....bekerja sambil shoping....hehehe....




No comments: