SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Wednesday

Raya Ke-2

Assalammualaikum...wah2 mud update non ado...
tp kl x update dah jadik cite basi....
x polahlahkan...cito minggu lps jo....hehehe...

Raya ke-2, kul 9.00pg truz gerak ke Kota Tinggi...
dan first timelah lalu hiway dari Ulu Tiram ke Bandar Penawar...
wah mmg gayat giler, tgk jambatan yang  merentasi laut...


 cantikkan, mcm jambatan pulau pinang...
eh aku dh pernah gike? 
rasanye lom pernah jejak ke sana....
huhuhu...sapa nk bawak...


 dah sampai umah atok...
wah cat baru nmpak...hijau lumut lagi...cantik...
dah 6 taun aku x pernah raya pertama di umah atok...
b4 kawin, mmg raya pertama kami disinilah...
raya ke-3 aku dah naik keje...sbb bosan..
aku kan cucu sulung....x de kawan sangt....

 bersama mak2 saudara, yg lom sempat mandi lagi...


 aku brsama ngan adik2 aku...2 orang lagi dh masuk kete...
ayah aku malas nk posing gambar...
tahun lps dapat gak brgambar bersama...
taun ni non ado....huhuhu...

 lps tu gerak ke Kg. Melayu, umah famili mentua...
tp leh lupa snap gambar...next ziarah ke Saleng...
melawat atok ayah dan wan tua kat umah pak teh....
atok aku kwin 4, yang lagi 3 smua kat umah anak2 memasing...
maklumlah smua dah x sihat...jadik kat Kg. Muar dh x de sapa yg duduk....
atok ayah aku ni umurnye dah lbh100 taun...
skrang pun dah x berapa ingt....
lps tu gi umah Pok De kat Saleng gak...
pun leh lupa snap gambar....

 next gerak ke Tangkak, jem kat Pagoh Muar....
rupanye ada open house umah Tan Sri Muhyidin Yassin...

 keluar Tol Tangkak jem gak...ingt nak balik Muar 
mlawat  wan Siti (isteri no.2) tp x de kat umah plk...
truz ke Tangkak, umah makcik adik ayah...
lps tu lawat kat umah sedara blh mak....pun x snap gambar...
sbb x berapa kenal....
lps tu kami balik umah kat Jelai....
singgah Pizza, sbb malas nk masak...
kul 8 lbh dah sampai umah...




p/s: next n3 raya ke-3 lak....

1 comment:

Yan said...

seronok sangat kalau beraya dapat jumpa yang tua.