SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Tuesday

RaYa Ke-3


Hr ni aku nk catatkn dalm blog aku ni peristiwa raya ke-3..
x lah istimwa pun....just utk kenangn kan....

pagi raya ke-3, aku & famili sibuk memask..
sbb anak buah ayah aku nk mkn tghari kat umah...
ok...kami pn bergotong royong memask landak msk cili api...
selain tu, ayam goreng, ikan goreng, goreng ikan masin kurau
sambal belacan, ulam-ulama....sayur kacang buncis..
licin o...diorang makan landak,...
aku dan myhubby mmg x berapa nk makan...
so lauk yg lain pun dah hbs....goreng telurje...
pun sodap ngan sambal belacn dan kuah lndak mask cili api td...


famili yg first sampai dulu...
atok misai dn ank2...ni famili blh mak....
rezeki diorang, dpt mkn landak...

blh tahan gak lawak bapak saudara aku ni...
aku halakan kamera..cptje posing..
ikutkan mmg x rapat pun...sbb jarang jumpa....

anak buah ayah serta cucu sedara yg ramai...
jemput makan semua


sempat lagi posing kat dapur....
kak ngah, my cousin ni ada je cite ngan mak aku....

ramai x anak sedaraku...tp yg tudung hijau tu
wife sepupu aku, kak nozi....


yes ni yg dinantikan oleh anak2 saudara aku...
salam maklong baru dapek duit rayo...
semuanye 11 orang...dari yg besar smpai dh msuk U...
semua dapek yo...jgn rebut2....

diorang dh nk balik gi beraya....
masa ni dah kul 1 tghari....
lps ni kiteorang lak nk gi raya....
tp 2 buah umah je....
semua balik dh balik....lps ni kite lak beraya....
tp next n3 punye cite....


No comments: