SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Saturday

JaMuAn RaYa Di TemPaT SeNdiRi

 Alhamdulilah mmg kenyang sungguh sepanjang  Jumaat semalam, aku cite untuk jamuan raya kat tempat sendiri ye, bukan kat umah aku tau, kat opisje, malam lak jamuan raya kat opis myhubby. 

Persiapan sblum majlis, aku x sempat tolong pun, sbb baru balik dari Pontian, Ketua Biro Wanita & the gang sibuk mengemas kat tempat jamuan di aras 4, opis lama aku dlu.


shidah sibuk mndownld lagu raya....

kak asnah selaku ketua, sibuk mntacup...

unit kamputer memastikan audio berada dlm keadaan baik dan lagu raya pasti x tersangkut2ye

cantik x dekorasi yag dibuat...

Soknye majlis bermula jam 9.15 pagi....xtiviti kaum hawa menyusun hidangan yg telah ditemph oleh AJK yang bertugas...

ratu polistrinke...


memasing sibuk...

basuh kak jangn x basuh....


tgk baju kak roha...cantik betul...
blh bagi anugerah pakaian tercantik ni....


aku dan bun....butter mana?????//



lps tu acara wajib....posing2....



Majlis bermula dgn marhaban dn ucapn pengerusi...
lps tu acara yg dinantikan....apa lagi makan lah.....












diakhiri gambar aku polka dot...cun x????hehehe....
bnyk aku x snap gmbar...tiba2 rasa malu, 
sbb kamera diorg smua canggih....
ok n3 cite open house kat tempt lain lak....
hari ni ada lagi open house kat dgn umah aku...
kawn opis myhubby....wajib datang ziarah....
niat kena betul yer...bukan dtg nk mkn je....





1 comment:

zh-ena said...

cantik la baju kurung polka dot tu..cantik nnti nak cari sepasang jugak la